Help mensen in nood

Steun de Vincentiusvereniging met een donatie

De Vincentiusvereniging is een ANBI (algemeen nut beogende instelling). Dat betekent dat je bepaalde belastingvoordelen krijgt als je geld aan ons schenkt. Je kunt eenmalig geld schenken óf een periodieke schenking doen. Het is ook mogelijk om een schenking aan onze organisatie op te nemen in je testament.

Steun de Vincentiusvereniging

Kies een ander bedrag

Wij zorgen ervoor dat elke donatie op de juiste plek terecht komt. Hartelijk dank!

Veelgestelde vragen

Ik wil liever mijn donatie zelf overschrijven. Welk rekeningnummer kan ik gebruiken?

Uiteraard kun je ook zelf een bedrag overmaken. Dit kan op rekeningnummer NL48 RABO 0133 2209 31 t.n.v. Vincentiusvereniging Nederland te Nijmegen.

Ik wil graag een grote gift doen. Kan ik met iemand vooraf mijn wensen bespreken?

Wij kunnen ons voorstellen dat je eerst wilt overleggen over giften of nalatenschappen. Hiervoor kun je contact opnemen met onze penningmeester of via ons contactformulier op de pagina contact.

Hoe kan ik maximaal profiteren van het belastingvoordeel op giften?

Vincentius Nederland heeft de ANBI status. Dit betekent dat giften aftrekbaar zijn van de inkomstenbelasting volgens de regels van de belastingdienst (lees meer op deze pagina.) Natuurlijk kan onze penningmeester je ook hierover verder informeren. Stuur gerust je vragen naar onze penningmeester of via ons contactformulier op de pagina contact.

Hoe kan ik als bedrijf helpen?

Bij het werk dat de Vincentius organisaties doen, is de steun van het bedrijfsleven meer dan welkom. Zowel steun door middel van donaties als ook samenwerking op een of andere manier helpt ons om meer mensen te bereiken. Voor meer informatie hierover kun je contact opnemen met een lokale Vincentiusvereniging in de buurt of met ons secretariaat.