Ik wil helpen

HELP ONS HELPEN

Ik wil vrijwilliger worden

De Vincentiusvereniging bestaat uit heel veel lokale vrijwilligersorganisaties. We zijn daarom altijd op zoek naar nieuwe vrijwilligers. Wil jij je inzetten voor een ander? Neem contact op met je lokale vereniging of Vincentiusvereniging Nederland.

Help ons helpen

Ik wil doneren

Wil jij je steentje bijdragen en mensen in nood helpen? Dan kun je ons altijd geld óf spullen schenken. Wij zorgen dat jouw donatie op de juiste plek terechtkomt.

De Vincentiusvereniging bestaat uit leden en een vrijwilliger bestuur. Schenkingen en donaties gebruiken we daarom alleen om lokale verenigingen of internationale zusterorganisaties te ondersteunen.

Ik wil spullen doneren

Wil je ons ondersteunen door spullen te schenken? Dan kan dat via een van onze aangesloten kringloopwinkels. De opbrengst van deze winkels gebruiken we voor de exploitatie van die winkels, maar ook voor lokale armoedebestrijding. De kringloopwinkels zijn altijd blij met schone en gewassen kleding, huisraad, meubels en speelgoed. Vind een kringloopwinkel in jouw buurt en lees hoe en wanneer je spullen kunt doneren.